Dag 5 Tarangire - Reisverslag uit Tarangire National Park, Tanzania van Hanneke Berg - WaarBenJij.nu Dag 5 Tarangire - Reisverslag uit Tarangire National Park, Tanzania van Hanneke Berg - WaarBenJij.nu

Dag 5 Tarangire

Door: Hanneke, Tijn en Mees

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

10 Juli 2018 | Tanzania, Tarangire National Park

Vandaag de hele dag naar Tarangire. Om 7.10 uur opstaan en om 8.30 uur weggereden naar het park (20 minuutjes rijden). We waren net op weg toen we een grote groep Bavianen tegen kwamen (met kleintje op de rug).
Mees: het mooiste vond ik de cheetahs die we hierna tegen kwamen. Er zaten twee cheetahs (een moeder en dochter) die een prooi (waterbok) op aan het eten waren onder een boom. Er waren ook nog allemaal gieren en roofvogels die aan het wachten waren om de restjes op te eten. Ik vond het heel leuk en we hebben heel veel dieren gespot. Heel bijzonder wa we allemaal al gezien hebben.

Tijn: Daarna reden we langs een meertje waar ik een nijlpaard had gespot. Hij lag op de kant te luieren. Ik vond de grote groep zebra's ook heel erg mooi en we stonden heel erg dicht bij. Ook heb ik een Adelaar gezien bij de rivier. Ik vind het heel leuk dat ik zelf ook mooie foto's kan maken.

We hebben vandaag weer geluk gehad en geweldig veel moois gezien.
Tot morgen!

  • 10 Juli 2018 - 18:07

    Nicoline:

    Wauw, pas de 5e dag en al zoveel moois gezien. Het klinkt echt geweldig.

  • 11 Juli 2018 - 12:10

    Maaike:

    Klinkt super mooi, fijn dat het goed gaat met foto's maken Tijn!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Tarangire National Park

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2018

Dag 27 en 28: Dar es Salaam

06 Augustus 2018

dag 24-25-26 Matemwe

06 Augustus 2018

Dag 23: Matemwe

27 Juli 2018

Dag 22: Nungwi 27 juli

27 Juli 2018

Dag 21: Nunwi
Hanneke

Actief sinds 26 Juni 2018
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 6294

Voorgaande reizen:

26 Juni 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

06 Juni 2018 - 04 Augustus 2018

Tanzania en Zanzibar

Landen bezocht: